Κυριακή 25 Αυγούστου 2013

Να συστηθούμε



Βαθιά επηρεασμένη από αυτό που συνήθιζε να λέει η Coco Chanel, που υπήρξε πρωτοπόρος και η πιο επαναστατική προσωπικότητα της μόδας, “I want to be part of what’S happening”, προσπαθώ να ακολουθώ ό,τι καινούριο συμβαίνει, να είμαι ενήμερη, να αφουγκράζομαι τις καινούριες τάσεις. 

Oι επιθυμίες και τα όνειρα καθενός από εσάς γίνονται, ο δικός μου προσωπικός καμβάς. Με μεγάλη, προσοχή, σεβασμό και τρυφερότητα στις επιθυμίες σας, παίρνουν σάρκα και οστά τα χειροτεχνήματα μου, τα οποία θα έχουν μια ιστορία να πουν…την δική σας ιστορία και μόνο και όχι κάτι βγαλμένο από το κύμα των πολλών…. 

Γι αυτό δημιουργούνται συλλογές με κομμάτια περιορισμένης ποσότητας, τα περισσότερα μοναδικά που θα φορεθούν μόνο από εσάς και τα αγαπημένα σας πρόσωπα…

Σε αυτό μου το ξεκίνημα σας θέλω δίπλα μου, με συμβουλές και ευχές! 

Ελάτε να δημιουργήσουμε μαζί το μαγικό σπίτι της Αττάρτης και καλό μας ταξίδι!



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου